• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Monday, October 25, 2010

Mencintai-Mu; Wan Salmah

Monday, October 25, 2010 // by Azmah Nordin // 5 comments

Sdr2 sekalian, sekali lagi, dgn teramat sgt bangganya, saya menyiarkan gambar cerpen Mencintai-Mu, hasil karya Sdr Wan Salmah kita yang baru terbit pada dalam Majalah Mingguan Wanita edisi 27 Jan. - 3 Feb. 2012.. Untuk pengetahuan sdr2 sekalian, cerpen ini juga telah  mendapat bimbingan dari kelas cerpen blog Sastera kita ini. Tahniah Wan Salmah :)



5 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Terlebih dahulu seribu syukur saya ke hadrat Allah atas pencapaian ini.

    Terima kasih tidak terhingga kepada Sifu tersayang, Pn.Azmah Nordin yg begitu gigih, ikhlas dlm membimbing anak2 didik beliau. Juga kpd Pn. Noraini Eslah yg byk membantu dlm menjayakan sesuatu penulisan.

    Team penulisan ini lebih bersifat kekeluargaan, persahabatan bukan sekadar kelas penulisan biasa.

    Kepada pengunjung yg baru nak berjinak2 dgn blog ini, selamat datang saya ucapkan. Anda sedang berada di trek yg betul. Anda tidak perlu hebat tetapi perlu ada keazaman utk menjadi sangat bagus (azam nak jadi hebat sematkan teguh2 dlm hati hehe). Sifu seorang yg sgt gigih, profesional.Jika Sifu tegur atau suruh buat sesuatu, buat saja..pejam mata, pekakkan telinga...kdg2 rasa nak pengsan (pengalaman perit yg sgt2 indah),kemudian hantar kpd sifu..ya, sifu akan menegur dgn jujur dan kita cuba buat sehingga apabila siap kita tidak percaya dgn apa yg telah kita lakukan...sgt2 menakjubkan!

    Err panjang pulak komen saya..nak kena sambung penulisan novel ni..pss nak bayangkan Sifu dan Kak Aini pegang rotan (?) sambil buat muka marah2 (sayang)... Betul tu, supaya laju sikit.. kalau tak jgn bercita2 nak jadi penulis..(tau takpe)...

    Jom kita menulis...gigih terus k...

    ReplyDelete
  2. wan salmah...,
    sy sgt2 terharu...,
    ternyata setiap kejayaan dlm blog sastera kita ini menjadi terapi kpd hajat n penanggungan hati kita... Allah yg menganugerahi, sungguh Dia Maha Mengetahui detik yg sesuai utk menganugerahkan kejayaan itu buat kita. seumpama menghidangkan makanan n minuman kpd musafir yg sgt memerlukannya, bagi menyambung hayat yg bertenaga.
    Teruskan gigih!

    ReplyDelete
  3. wan salmah :)

    jgn bayangkan saya pegang rotan, tapi bayangkan taring saya je.. hehehe

    utk pengetahuan anda, wansalmah tersayang :) saya hanya membimbing dgn menunjukkan cara dan arah betul berkarya dan kak aini anda pula memberikan semangat lewat motivasi beliau yg tidak kenal erti lelah - karya Mencintai-Mu yg hebat itu ttp anda hasilkan, bukan saya.

    soalnya, kenapa saya cadangkan judul Mencintai-Mu? jwpnnya muda; sbb saya juga amat mencintai hasil karya anda yg hebat itu :) tahniah sekali lagi, wansalmah!

    sekarang terbukti anda mmg sgt2 berbakat besar dan mampu menghasilkan karya yang bulat, padat, kuat dan hebat, jd gigih terus k

    ReplyDelete
  4. Tahniah2! Berita gembira ni menjadi penguat semangat kawan2 penulisan baru macam saya. Inipun masih banyak rasa-rasa malas yang selalu menduga diri. Semoga kita semua mempunyai semangat menulis yang tulen dan konsisten.

    ReplyDelete