• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Sunday, July 25, 2010

Sutake Da Ne Aleena; novel karya Massruhaiza Ali

Sunday, July 25, 2010 // by Azmah Nordin // 2 comments


Salam sdr2 :) bersama2 ini, sekali lagi, dgn teramat sgt bangganya, saya menyiarkan gambar novel kanak-kanak/awal remaja  berjudul Suteki Da Ne Aleena, hasil karya Sdr Massruhaiza Ali yang baru  terbit dalam tahun 2013 di Institut Terjemahan Buku Negara.   Semoga kejayaan anak didik saya yang juga bermula dari blog Sastera dan kemudian ke blog Kayangan ini,  menjadi inspirasi kepada semua anak didik blog Sastera dan Kayangan.  tahniah  mass  :)  gigih terus k.





2 comments:

  1. Assalamualaikum semua,

    Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada Sifu, Kak Aini, dan Cikgu Razak. Saya amat terhutang budi dengan Sifu dan kak Aini yang tidak pernah jemu membaca dan membimbing penulisan saya sehingga terhasilnya novel ini. Juga ucapan ditujukan kepada cikgu Razak yang tak henti-henti memberikan semangat untuk saya terus menulis.

    Semoga kawan-kawan yang lain juga akan berjaya menghasilkan novel, In Sya Allah, Ameen..

    ReplyDelete