• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Thursday, May 13, 2010

24 comments:

  1. sifu... saya punya tread dah terlanjur 220 ke atas... sifu buatkan 'sekolah' baru ya... RIESNA C gitu..

    terima kasih sifu

    ReplyDelete
  2. asalmualaikum sifu..
    still remember me?kembar
    peserta bengkel kat sandakan

    ReplyDelete
  3. waalaikumusalam noor rafydahhhh :) apa khabar? jika anda nak sertai bengkel cerpen kat sini, beritau supaya saya boleh buatkan thread khas utk anda dan saya berinteraksi dua hala k

    p/s

    mana yg lain ya?

    ReplyDelete
  4. Hi, susahnya nak upload chapter 1 novel tu, I blm tau sangat guna blog ni, mungkin terlalu panjangkan. I baru buat 8 pages nak u tengok dulu, klu ok I teruskan

    cheers
    Tati

    ReplyDelete
  5. Salam...tumpang tanye...mcm mane nak register yer?

    ReplyDelete
  6. tati :)

    masalahnya mungkin sbb you cuba hantar terlalu byk sekaligus dlm kotak komen yg kecil saja tu. sbnrnya, paling byk pun, hanya antara 5 - 6 ms saja yg boleh dipost dlm satu kotak, dihantar berperingkat2, hingga habis k

    cuba balik k

    ReplyDelete
  7. effah :) salam kembali,

    mudah je nak join bengkel di sini, anda hanya perlu beritahu saya nama betul, usia dan jantina anda, bagi memudahkan saya menyediakan thread/ruangan khas utk kita berinteraksi dua hala dan memudahkan saya mencari pendekatan utk membantu anda k

    ReplyDelete
  8. Thanks for the respond~

    Nama: Effah , 26thn, Perempuan

    Thanks yer. :)

    ReplyDelete
  9. effah :) sama2

    anda juga perlu beritau saya bengkel apa anda nak ikut, sbb nanti saya tau nak masukkan anda ke kotak bengkel yg mana k..

    utk dpt respon yg cepat, beritau saya di shoutbox tu, sbb kadang2 saya tak sengaja terlepas pandang atau terlupa k

    ReplyDelete
  10. saya nak sertai bengkel penulisan novel ni,beri ruang untuk saya ya...

    ReplyDelete
  11. salam .. saya Nur law.. Umur 30thn.. perempuan.. sy berminat nak sertai bengkel penulisan novel..

    ReplyDelete
  12. Salam sifu, cerpen ANT saya dah siapkan sifu. Boleh saya berikan dgn emel pada sifu?

    ReplyDelete
  13. sdra yusuf nur,
    izinkan sy mnjwb bagi pihak sifu,

    jika anda ingin mndpt bimbingan cerpen/novel dari sifu az, hanya boleh dilakukan dlm blog sastera.

    sebarang masalah berkaitan thread, harap britau di shout box, supaya mudah sy uruskan.

    -ummu anas.

    ReplyDelete
  14. kak ummu, saya tak dpt buka "shoutbox"..di dalam blog saya sendiripun begitu..kena "block".

    ReplyDelete
  15. sdra yusuf nur,
    maaf sy baru saja dpt mlihat n baca soalan anda ini; internet line agak slow tadi...

    ReplyDelete
  16. sdra yusuf nur,
    sy sudah buka thread cerpen utk anda di entri luar bukan dlm kotak bimbingan cerpen. harap anda aktifkan segera...

    ReplyDelete
  17. Hi Sifu :)

    Maaf lama tak join blog Sastera ni.. Thread Novel saya hari tu dah DELETE ke? Boleh request Thread yang baru? Masih perlu tunjuk ajar dari Sifu ni :)

    Tracy

    ReplyDelete
  18. Salam,

    saya ingin belajar penulisan cerpen dan novel dari Puan...

    ReplyDelete
  19. Salam

    Saya berminat nak sertai bengkel..

    maamuhammad85@gmail.com

    ReplyDelete
  20. alny

    saya pun nak join kelas penulisan novel percuma :)

    ReplyDelete
  21. Nama penuh : ALNY LEORA ULIK
    Jantina : PEREMPUAN
    Usia : 15 TAHUN
    *sya nak ikut bengkel penulisan novel percuma . tk :)

    ReplyDelete
  22. Salam... saya nak join kelas, ini post ketiga saya bertanya. Nama saya Asmah Hashim

    ReplyDelete
  23. Salam Sifu Azmah dan Kak Aini. Ini biodata diri saya.
    BIODATA
    NAMA : ASMAH BT HASHIM
    TARIKH LAHIR : 13.06.1969
    NO. KAD PENGENALAN : 690613-10-5026
    ALAMAT : Lot 1933, Jalan Gajah 6, Kampung Kubu
    Gajah, 40160 Sg. Buluh Selangor

    PEKERJAAN : PEMBANTU PENGURUSAN RUMAH ANAK YATIM
    TAHFIZ MAAHAD AZZEIN AL MAKKI

    ASAL : KUALA LUMPUR
    SEKOLAH : SEK. REN BANGSAR PANTAI BAHARU,
    KUALA LUMPUR.
    SEK. MEN. KEBANGSAAN SRI PANTAI
    KUALA LUMPUR.
    PENDIDIKAN : SPM
    HARAPAN : Ingin menjadi penulis yang dihargai
    karyanya, mampu mendidik di dalam
    karya.
    Mampu menjaga dan memartabatkan
    bahasa ibunda di dalam karya.

    KARYA YANG PERNAH TERSIAR:

    AKU TURUT BAHAGIA- NOVEL ( ALAF 21 - 2013)

    DOA DAN AIR MATA ( FARDHU AIN- EDISI 15 -2012)

    RAHSIA MALAM PENGANTIN ( CERPEN)- WANITA (UTUSAN KARYA)

    AKHIRNYA DIA KE TANAH SUCI ( CERPEN)- AL-ISLAM ( UTUSAN)

    BIARLAH DIA PERGI (CERPEN)- SURATKHABAR UTUSAN MELAYU (JAWI)

    KALAU DAH JODOH (CERPEN) – URTV (UTUSAN)

    WARKAH UNTUK MAMA (CERPEN) – URTV (UTUSAN)

    RELA BERMADU (CERPEN) – URTV ( UTUSAN)

    AYAH OH AYAH (CERPEN) –SURATKHABAR UTUSAN MELAYU(JAWI)

    MASIH ADA BAHAGIA ( CERPEN)- URTV (UTUSAN)

    GILIRAN BALIK RAYA (CERPEN)- WANITA ( UTUSAN)

    RINDU EMAK (CERPEN) –WANITA ( UTUSAN)

    KERANA CINTA ( CERPEN) –URTV (UTUSAN)


    ReplyDelete