• LinkedIn
  • Join Us on Google Plus!
  • Subcribe to Our RSS Feed

Monday, March 9, 2009

Peserta Bengkel Cerpen Online

Monday, March 09, 2009 // by Azmah Nordin // 2 comments

Sdr2.


Andainya anda berminat menyertai bengkel cerpen online, sila turunkan nama anda di sini... Begitu dapat nama anda, saya akan bukakan satu thread khas utk seorang peserta, dan di sana saya akan cuba seboleh mungkin utk memberikan sepenuh perhatian kepada setiap seorang peserta. Kita boleh mulakan dengan apa cara pun... mungkin anda sudah pun ada cerpen, utk dibedah dan diperkukuhkan sebelum dihantar ke pihak penerbitan... mungkin anda hanya ada idea, tapi belum menulis apa2 kerana tidak pasti di manakah hendak dimulakan atau bagaimana hendak memulakan... dan sebagainya.


Untuk menyertai bengkel ini, hanya ada 2 perkara yg saya minta;


1. bersedialah untuk lebih terbuka menerima teguran dan berkesanggupan utk membuat pembaikan, jika diperlukan... walau hanya cerpen, kualiti sesebuah karya amat penting diutamakan, sebelum menghantarkannya ke pihak penerbit.

2. bersedia utk membantu sesama rakan bengkel dlm penulisan kreatif ini kelak.


Selagi belum ramai peserta, anda mungkin boleh mendapat perhatian yg lebih drpd saya, Sifu Az...Yakni, selagi saya masih ada hayat, InsyaAllah :)

Dan, bengkel ini PERCUMA/FREE saja. Layanannya sama rata kpd setiap peserta, tiada hubungan peribadi secara email atau hp, kerana saya jarang jengah emel saya dan selalu `silent' kan hp saya, so tak bermakna apa2 kalau saya beripun. Di sini lagi anda baik, kerana boleh dpt berhubung dgn saya secara peribadi, berbanding di dunia realiti. Siapa saja boleh, tanpa mengira usia - tanpa mengira di negara mana anda berada. Yg penting, anda memang mau berusaha ke arahnya.

Nama Anda di sini, utk saya sediakan thread khas utk sdr2, secara individu;


1.....


2......



(anda perlu ada akaun gmail (google mail) atau yg berkaitan utk menghantar posting kat blog ni k..)


TAMBAHAN;

Andainya anda tersangkut dlm perncarian ilham atau mencari bahan untuk cerpen anda nanti, sila berbincang dgn saya. Jgn segan2 atau takut2, saya tak gigit orang...

Dan, andainya saya tak sengaja terlepas pandang akan nama anda, pls pls plsss... jerit kat shout box itu hingga saya nampak k...

2 comments:

  1. salam,

    saya ingin mengambil peluang keemasan ini untuk menjadi peserta bengkel penulisan online. t kasih

    ReplyDelete
  2. Norazizul :) ok, kejap lagi saya akan wujudkan satu thread utk anda di bawah kotak Bengkel Cerpen tu k

    ReplyDelete